Poziv podjetjem in organizacijam za promocijo zdravja na delovnem mestu
16 marca, 2023Za nami je prelepa kolesarska in tekaška otvoritev sezone v Portorožu
29 marca, 2023Ta vikend kolesarski in tekaški dogodek sezone, vabita v Portorož
Naš otvoritveni tekaški dogodek sezone RIO MARE 5. PARENZANA MARATHON 25.3. in otvoritveni cestno kolesarski dogodek sezone BOROTALCO 4. Gran fondo Portorose 26.3., se nezadržno približujeta, zato spodaj pomembne informacije, ki vam bodo olajšale logistiko in pripravo na dogodek. Tek in kolesarjenje, bosta le še smetana na tortici, ki smo vam jo pripravili za ta vikend.
NAVODILA TEKAČI:
PREVZEM STARTNIH ŠTEVILK
Pred startom boste prevzeli samo številke in bone za eventuelni avtobusni prevoz. Prevzem startnih številk bo možen v naslednjih terminih:
- petek 18.00 do 20.00 ure v Kampu Lucija
- sobota 7.00 do 10.00 v Kampu Lucija
- na lokacijah startov cca 30 minut pred predvidenim startom
PREVZEM STARTNIH PAKETOV, SPOMINSKIH MAJČK, MEDALJ…
bo organiziran ob prihodu v cilj, kjer bomo tudi poskrbeli za vaše želodčke z okusnimi dobrotami generalnega pokrovitelja dogodka RIO MARE.
PARKIRANJE
Parkiranje za udeležence je na obstoječih parkirinih mestih v Portorožu in sicer po ceniku Okolja Piran in Občine Piran. Smo pa pripravili posebno ceno za parkiranje v Kampu Lucija, ki bo na voljo za 5 EUR/DAN direktno na centralnem prizorišču in par 100 m od starta. Število mest tu je omejeno.
ODHODI AVTOBUSOV NA STARTNE LOKACIJE
Avtobusi bodo udeležence, ki so si prevoz rezervirali pobrali izpred Kampa Lucija in sicer v naslednjih terminih:
- 9.30 odhod za Bašanijo TRASA 21 KM (start 11.00)
- 9.45 – 10.00 odhod za Kampinski TRASA 16 KM (predviden start 11.20)
- 9.45 – 10.00 odhod za Kanegro TRASA 11 KM (predviden start 11.35)
- 10.45-11.00 odhod za Sečovlje TRASA 6 KM (predviden start 11.55)
Prednost za vstop v buse imajo tisti, ki so svoj sedež že rezervirali in plačali prevoz. Na novo prijavljeni, bodo imeli možnost prevoza samo, če bodo še prosta mesta na busih.
GARDEROBA
Garderobo bo možno oddati naši ekipi na posamezni točki starta, ki jo bo tam prevzela in pripeljala v cilj, kjer vas bo čakala za prevzem. Garderoba mora biti označena in v njej ne puščajte vrednejših stvari.
NAVODILA KOLESARJI:
PREVZEM STARTNIH ŠTEVILK
Pred startom boste prevzeli samo startne številke, ki si jih boste pripeli na krmilo spredaj. Startnih številk ne prepogibajte in ne lepite ali pripenjajte zadaj ali na sedežno oporo. Številke naj bodo spredaj na krmilu. Prevzem startnih številk bo možen v naslednjih terminih:
- petek 24.3., od 18.00 do 20.00 ure v Kampu Lucija
- sobota 25.3., od 17.00 do 20.00 v Kampu Lucija
- nedelja 26.3., Kamp Lucija od 7.00 ure do 30 minut pred startom
START
Start dogodka bo skupinski točno ob 11.00 z zaprto vožnjo skozi Portorož in do slovenskega in hrvaškega mejnega prehoda. Od tam dalje trase potekajo po Hrvaški od koder se vračate po označeni trasi do cilja in centralnega prizorišča, ki je v Kampu Lucija pri restavraciji TAKAMAKA
PARKIRANJE
Parkiranje za udeležence je na obstoječih parkirinih mestih v Portorožu in sicer po ceniku Okolja Piran in Občine Piran. Smo pa pripravili posebno ceno za parkiranje v Kampu Lucija, ki bo na voljo za 5 EUR/DAN direktno na centralnem prizorišču in par 100 m od starta. Število mest tu je omejeno.
PREVZEM STARTNIH PAKETOV, SPOMINSKIH MAJČK, MEDALJ…
bo organiziran ob prihodu v cilj, kjer bomo tudi poskrbeli za vaše prazne želodčke.
SEZNAM PRIJAVLJENIH, PLAČANIH, PRIJAVE NA DAN DOGODKA
Seznam prijavljenih in plačanih na dogodek je objavljen TUKAJ. Kar nekaj je plačil za katere ne vemo komu pripadajo, saj je nekdo plačeval za nekoga iz nekega računa…Kar smo razvozlali smo potrdili, kar nismo in ste plačilo izvedli, javite, da uredimo še do prevzema, da ne bo potem zapletov in nepotrebne slabe volje. Vse info posredujte na naš e naslov info@sportoroz.eu
VREME
Vreme bo in prireditev bo v vsakem vremenu.
Smo vam pa naročili sonček in idealne TEKAŠKE IN KOLESARSKE TEMPERATURE.
SE VIDIMO